FacebookПідписатися на RSS

Я часто чую запитання: "Чи легко бути завідувачем дошкільного закладу?" Відповідь проста - Не легко, тому що одна посада поєднує в собі виконання багатьох функцій. Я і наставник, і вихователь - методист, і заступник завідувача господарства, і співробітник дошкільного закладу, який працює із дітьми та їхніми батьками, працівниками закладу. Постійно на видноті і під наглядом сотні зацікавлених очей.

Завідувач ДНЗ- взірець для наслідування своїх педагогів, від мого ставлення до роботи залежить і ставлення працівників дошкільного закладу до педагогічного і виховного процесу.

Забезпечуючи системну освітню та адміністративно-господарську роботу ДНЗ, усвідомлюючи свою роль у колективі, я як завідувач дошкільного закладу, маю бути професійно компетентною із різних питань діяльності закладу:

- вміти вибирати інформацію та структурувати її;
- вміти прогнозувати шляхи розвитку закладу;
- мобільно реагувати на ситуацію, приймати відповідне рішення;
- приймати нетрадиційні управлінські рішення;
- прораховувати наслідки виконання ухвалених управлінських рішень.

Компетентність завідувача ДНЗ є сукупністю необхідних для ефективної професійної діяльності системних науково-філософських, суспільно-політичних, психолого-педагогічних, предметних та соціально-функціональних знань і умінь, відповідних особистісних якостей.

Кiлькiсть переглядiв: 442

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.