FacebookПідписатися на RSS

Концепція розвитку закладу передбачає:

Перспективне планування, спрямоване на удосконалення освітньої діяльності вихованців, росту професійної майстерності педагогів та забезпечення всебічного розвитку особистості учасника освітнього процесу; виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.

Наше педагогічне кредо

«Щоб виховати хорошу людину, потрібно бути людяним, мудрим та впевненим у собі»

… Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання».В.О.Сухомлинський

Ми знаємо:

Зміст вдало організованого освітнього процесу зводиться до того, щоб знайти найбільш доцільніші і ефективніші шляхи гармонійного розвитку дитини.

"Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненними, найдорожчим, що є в житті - з людиною…" (В.О.Сухомлинський)

Що дошкільна освіта є важливим етапом для цілісного розвитку дитини. Нині її зміст органічно пов’язаний з ідеями Нової української школи: він забезпечує наступність між дошкільною та початковою освітою в умовах шкільної реформи.

Тому в Україні дошкільна освіта є обов'язковою частиною у системі безперервного навчання. Відповідальність за навчання дитини у дитсадку несуть її батьки або особи, які їх замінюють, та навчальні заклади, де діти перебувають.

Ми хочемо:

- щоб наш заклад забезпечив дітей можливість включатися в активне суспільне життя і бути справжніми громадянами України;

– створити сприятливі умови для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, розвитку в неї ціннісного ставлення до людей, самої себе, природи, культури, світу.

Місія дитячого садка:

- пошук шляхів оновлення, вдосконалення педагогічного процесу, адже одне з головних завдань - збереження, зміцнення та відновлення здоров'я дітей через комплекс оздоровчих заходів, свідомого ставлення до власного здоров'я та формування власної особистості;

- забезпечити необхідні умови для розвитку особистості дитини з використанням її потенціальних можливостей;

- творити, навчати цінити і розвивати кожний маленький прояв, можливо в майбутньому великого таланту;

- досягнення потенційно - можливого рівня освіти, формування способів діяльності для забезпечення інтеграції в соціумі;

- "Даруй себе дітям! Будь терплячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві." (Ш. Амонашвілі)

· збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;

· виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля.

Проблема:

Підвищення якості освіти, оновлення змісту й форми організації освітнього процесу через удосконалення творчої співпраці вихователів та вихованців.

Кiлькiсть переглядiв: 97

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.